Dlaczego wybrałam SYNERGY?



Z firmą Synergy współpracuję już 3 rok. Produkty, używam od początku. Są bardzo dobre i SMACZNE. Mam już swoje osobiste efekty, choć nie uszczegłam się poważnych problemów zdrowotnych,  ale dzięki produktom szybko wróciłam do zdrowia,  inaczej ukształtowała mi się sylwetka, mam już dobre samopoczucie, rano też wstaję rześka , nic mnie nie boli, a ponoć "po 40 -stce, jak nic nie boli, tzn - chyba nie żyjesz".  A ja mam już 67 lat,  metabolizm 50-latka,  aktywność 20 latka. 
Uczestniczyłam w różnych imprezach sportowych , jeżdżę na rowerze, uwielbiam chodzić do naszego AQUAPARKU. W marcu 2014 r. brałam udział w gratisowych zajęciach  , uczestniczyłam w ZUMBIE i zdobywałam nowe zdolności pływackie na basenie. Przed udziałem w zajęciach  wypijam 2 dawki PROARGI9+ i na zajęcia biorę butelkę z PHYTOLIFE  , a  po zajęciach aplikuję sobie jedną dawkę PROARGI9+. 
Nie mam zakwasów i dlatego , tak chętnie biorę udział w zajęciach ruchowych ,bo nic mnie potem  nie boli. Wychodzę też z założenia, że " Ruch to zdrowie"
Uczestniczyłam w zajęciach NORDIC WALKING 50+ 



Więcej szczegółów: tel 781974483
skype: sokolowska1168
e-mail: aleksandra49.synergy@gmail.com

1 komentarz:

  1. no całkiem inna osoba dobrze że ci się w życiu powodzi pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń