Produkty Synergy polecane przez sportowców


Znana amerykańska kickbokserka Jessica Storch promuje ProArgi-9 Plus!

 Jessica Storch jest zawodniczką i właścicielką Klubu Bokserskiego dla Kobiet: „Knock Out Women’s Boxing Club” w Chicago (USA) 
 W latach 2010-2011 zdobyła i utrzymała tytuł mistrza Golden Glove w Chicago.
Prowadzi biznes w którym docenia się wyjątkowe korzyści produktu ProArgi-9 Plus, jako pomoc w podniesieniu wydolności sportowej. Jessica rozpoczęła stosowanie ProArgi-9 Plus jako klient uzyskując w krótkim czasie rewelacyjne efekty – podniosła na wyższy poziom zarówno swoją kondycję i zdolność koncentracji, jak też zauważyła szybszy czas regeneracji po wyczerpujących treningach.

 Ron Williams, najbardziej uznany w ostatniej dekadzie wśród kulturystów na świecie za „Natural Body Builder in the Word” – (7-krotny zdobywca tego tytułu)
Ron każdego dnia używa produktów Synergy V3. Ron Williams wyjaśnia: „ Odrzuciłem używanie sterydów, pobudzających wzrost mięśni hormonów, ponieważ są one szkodliwe i niebezpieczne dla mojego zdrowia.” Wiedział, że potrzebuje suplementów odżywczych, więc zaczął szukać alternatywnych rozwiązań. Kiedy poznał firmę Synergy Worldwide i system V3 był mile zaskoczony: „Poprosiłem Boga, aby dostarczył mi najbardziej naturalne suplementy na rynku, dzięki temu mogłem zostać najlepszym „naturalnym” atletą. Potem poznałem system V3 Synergy. Te produkty są błogosławieństwem w moim życiu.”

Światowej klasy triatlonista Jeremy Oury stosuje ProArgi 9 Plus!

ProArgi 9 Plus zwiększa moją wydolność podczas treningu. Czuję, że mam więcej energii i że ProArgi 9 Plus w tym pomaga. Kiedy osiągasz taki poziom, gdy Twój trening jest bardzo wyczerpujący, zauważasz wtedy różnicę w swoim organizmie. 
 Odczułem działanie tego środka w ciągu ostatnich kilku tygodni przygotowując się do krajowych i potem międzynarodowych zawodów. Czuję, że mój organizm funkcjonuje tak, jak sobie tego życzę. ProArgi 9 Plus dobrze mnie wspomaga i nie zamierzam przestać go używać” – Jeremy Oury

  Andrzej Supron -
Gwiazda sportu SYNERGY.


Polski zapaśnik, mistrz świata, mistrz Europy, wicemistrz olimpijski. 6-krotny zdobywca medalów na Mistrzostwach Świata, 7-krotny na Mistrzostwach Europy. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich sportowców dołączył do rodziny Synergy.
Synergy Polska jest obecnie partnerem Polskiego Związku Biathlonowego oraz Polskiego Związku Strzelectwa Sportowego



               ProArgi-9 Plus dla sportowców.

Produkt posiada certyfikat GMP, jest zgodny z wymaganiami WADA (Światowej Organizacji Antydopingowej), i jest zatwierdzony przez wiele światowych organizacji sportowych jak np. Międzynarodowy Komitet Olimpijski. Z powodzeniem stosowany jest na całym świecie przez zawodowych sportowców, olimpijczyków oraz uczestników wszelkich światowych zawodów sportowych. Zwykle, kiedy ćwiczymy, ciało spala najpierw węglowodany, a następnie tłuszcze. Nie z ProArgi9 Plus. Jeśli weźmiemy dawkę ProArgi9 Plus 30 min przed treningiem, mózg będzie odpowiadał za to, żeby zacząć spalać tłuszcz natychmiast. Wielu profesjonalnych kulturystów i nie tylko jest ogromnymi fanami tego produktu. Azotowy tlenek w produkcie znacznie ulepsza przepływ krwi i doprowadza do dużo bardziej potężnego przyrostu masy mięśniowej ciała. To również pozwala na znacznie szybsze leczenie kontuzji i szybszą regenerację po forsownych treningach.
 
Szczegóły;  
Tel.781974483
Skype: sokolowska1168
e-mail: aleksandra49.synergy@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz