Omnie

Wybrałam zdrowie i bardzo kocham zdrowie w każdym wydaniu, jak psychicznym , tak i fizycznym.
Suplementami zajmuję się i korzystam już prawie 20 lat i dzięki nim, jestem , mimo upływu lat , zdrowa, aktywna, szczęśliwa i ........mogłabym wymieniać. 
A dlaczego?

W czerwcu 2013 zapisałam się do Klubu Konsumenckiego  Synergy, słyszałam już dużo wcześniej o tej wspaniałej Firmie i jej produktach ,ale byłam związana z inną firmą, której produkty są również wspaniałe, ale było małe ale.........tzn. nie byłam zadowolona w kwestii finansowej. Koledze , który zaprosił mnie na prezentację, teraz bardzo dziękuję, bo teraz i będę zdrowsza i będę mogła spełniać się finansowo.
Temat ZDROWIA , a właściwie WELLNESS , bo to mnie bardzo interesuje jest dla mnie bardzo ważny. Wcześniej pomagałam osobom puszystym , w gubieniu wagi, organizowałam konkursy , plebiscyty......i dalej chcę pomagać.
Obecnie jestem na emeryturze, ale to nie przeszkadza , dalej się rozwijać ,współpracować z innymi i cieszyć się z innymi ze swoich i innych efektów.
Wybrałam firmę Synergy, bo spełnia wszystko co jest dla mnie bardzo ważne.To:
Solidna firma i zarząd
Właściwe wyczucie czasu
Właściwy motyw działania
Przełomowe produkty
Unikalny plan wynagradzania
Sprawdzony system pracy


  Więcej informacji otrzymasz na skype: sokolowska1168
lub zadzwoń: 781974483




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz